onsdag 14 maj 2008

Internet - tillhåll för dårar av alla sorter

Vi har alla olika sätt att visa upp oss själva och våra liv i bloggosfären. Tror att bloggarna säger ganska mycket om vilka vi är. Frågan är vad Linda Rosings blogg säger om henne... Den är banne mig som en parodi över henne själv, det är kanske det som är meningen? Ännu roligare är det att läsa kommentarerna på hennes inlägg, som varierar mellan beundran, ömkan och rent förtryckande kommentarer, som denna, som en kommentar på inlägget jag länkat till i detta inlägg.

"Är fadde nöjd att du engagerar digså mycket i hans fall och inte med ditt utseende, vilket du redan har plastat sönder? Du har en fet röb btw, så skulle jag inte visat upp mig poå min blogg, träna träna träna, tjockis."


Det dåliga självförtroendet skiner igenom inte bara hos bloggaren, utan även hos hennes häcklare. Det hela blir nästan lite surrealistiskt.

Inga kommentarer: